czwartek, 9 czerwca 2011

1.

         Otrzymuję bardzo wiele. Spoglądam czasem na moje życie i nie mogę się nadziwić, ile w nim śladów Bożej obecności. Tylko Bóg daje najlepsze rzeczy, najcudowniejsze. Kocha mimo wszystko. Nie jestem w stanie w żaden sposób odwdzięczyć Mu się za to. Czy w moim życiu nie ma problemów? Nie. nadal pada deszcz, ale zmieniło się jedno: przychodzi do mnie Bóg z parasolem swojej opieki i mówi: 'Nie bój się, jestem. Przejdziemy przez to razem.' Czuję się bezpieczna, lepiej być nie może.
         Kiedyś Bóg dotknął mojego serca poprzez drugiego człowieka, uśmiechając się do mnie w ten sposób. Od tej pory robi to bardzo często.
         To, co będę pisała, nie będzie super mądre i super ważne. Chcę się jedynie podzielić Bogiem. Chcę jedynie być dla Ciebie uśmiechem Boga w deszczowe dni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz